Ursäkta röran, jag bygger om...


... min kropp.

Hinner tyvärr inte med min 30-dagarslista just nu. Eller särskilt mycket bloggande överhuvudtaget.
Jobbar, tränar, tränar, jobbar, tränar, iPad-slappar i soffan (stöder inte blogg.se) och somnar antagligen för sent.
Eftersom jag satsar ganska hårt på träningen nu får annat bli lidande. Så är det bara.
Och bloggen är mer en dagbok för mig själv att kunna se tillbaka på. Från början var den mest en motivation som drev mig. Nu vill jag träna mer än vad som är hälsosamt och behöver ingen motivation.
Köper knappt träningstidningar längre ens. Känner inte att jag behöver varken motivation eller inspiration för tillfället för just nu bara kör jag.
Vilket ju är bra antar jag ;)

Kommer fortsätta lägga upp veckans träningsschema varje vecka samt skriva klart listan. Även fast det inte blir ett inlägg per dag. Och jag kommer såklart att blogga sporadiskt när jag får tid och energi över ;)

Längtar till sommaren och semester, då ska jag ut på sjön så mycket som möjligt...
Här är en smygtagen bild på mig och A i somras när vi tog jolen till en ensam ö.


/ Jeanine



Kommentarer
Postat av: Engla

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 16:02:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0