Sats Energy!


Sats Energy, bild lånad från Sats.se

Idag var jag på ett sjukt kul, men oerhört jobbigt pass. Jag testade Sats Energy på Medborgarplatsen, och visste jag inte att jag levde innan visste jag det definitivt när jag försökte hänga med i svängarna på passet.
Det var riktigt kul, och levde verkligen upp till sitt namn. Men tyvärr tror jag inte jag kommer boka in det igen då det var lite för avancerad koreografi innimellanåt. Och då har jag ändå dansat i flera år tidigare. Men jag tappade verkligen bort mig gång på gång idag.
Kanske beror det på något helt annat än koreografin. Jag har känt mig rätt vilsen hela helgen faktiskt. Men ändå, fokus brukar inte vara svårt att hitta när jag tränar.

Jag rekommenderar ändå alla som är nyfikna på passet att testa det, man blir oerhört glad och fylld med energi!
Vem vet, aksnke ger jag det en andra chans framöver..

/ Jeanine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0