Otur i turen

 

 

Sats - Traing for Runners

 

Idag fick jag turen att prova på Training for Runners, ett pass som är fullbokat i princip på alla Sats anläggningar just nu. Jag kollade samma pass på Sats Stadion nyss, där är nästa pass fullbokat med 72 i kö för restplatser.

 

Det var ett riktigt roligt pass verkligen, och jag fick testa på vilken nivå jag ligger på efter uppehållet. Det gick verkligen mycket bättre än jag hade trott. Dock fick jag sendrag under båda (!) trampdynorna bara 5 minuter in i uppvärmningen, så jag fick ta av mig skorna och fortsätta passet i strumplästen.
När det var en kvart kvar av passet känner jag att tightsen sitter konstigt bak. Kollar lite diskret och ser ett litet hål i en söm. Dock tänker jag att det nog inte är någon fara, det är ju inte så långt kvar på passet, därför väljer jag att fortsätta.
Det skulle jag inte ha gjort - nästa övning är djupa knäboj. Då känner jag att det inte funkar mer. Så jag plockar upp skorna och vattenflaskan och går till omklädningsrummet.
Drar upp linnet (som var långt som tur var) och kollar. Det enda jag ser är ett stort hål i tightsen och att mina trosor syns... Herregud! Tänk om jag inte märkt något.. Som tur är har jag ett nytt pass inbokat snart, och några andra pass innan dess.

 

Jag ser fram emot att komma tillbaka och fullfölja ett helt pass, för detta är utan tvekan den bästa gruppträningen jag någonsin gått på.

 

Otur i turen. Otur för att fötterna värkte och tightsen sprack. Tur för att jag fick plats på passet och upptäckte något nytt som jag tyckte var riktigt kul.

/ Jeanine

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0