7. Favoritövning


 

BodyPump



Jag vet inte om jag har någon direkt favoritövning. Men löpning är det bästa jag vet. Så fort minusgraderna försvinner kommer jag bege mig ut i spåren igen och jogga, andas in frisk luft, känna mjölksyran i benen när jag pressar mig själv till max de sista minuterna. Det är nog den bästa träningen jag vet.

Men om jag ska välja inomhusträning som det ju ändå blir en del av under vinterhalvåret så väljer alla övningar i passet BodyPump. Och plankan. Enbart för att den är så sjukt jobbig, och för att den är så lätt att mäta sina framsteg med.
Men absoluta favoriten blir alltså löpning.
Helt fantastiskt underbart!

/ Jeanine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0