6. Mål med träningen



Tjejmilen i New York är en stor dröm!



Jag har flera delmål med min träning, och det största målet av allt är att aldrig mer sluta träna och leva ett stillasittande liv.

Mina delmål är att:
  • vara i form på min bröllopsdag
  • kunna springa 1 mil utan att stanna
  • springa tjejmilen i New York
  • klara 100 situps utan vila
  • klara 100 armhävningar utan vila
  • kunna känna mig bekväm i alla mina kläder
  • springa minst ett nytt lopp varje år, i år siktar jag på Midnattsloppet och Bellmansstafetten utöver de tre jag sprang förra året (som jag även ska springa i år)
Jag har inga som helst viktmål. Jag har förut alltid mått som bäst när jag legat runt 50-52 kg, men dit tror jag inte det är realistiskt att nå som det ser ut nu. Jag tränar rätt mycket, men även om jag förlorar fett så bygger jag ju ändå muskler. Men vi får se, kommer jag ner dit igen så blir jag såklart glad, men det är måtten som räknas från och med nu. Inte vad vågen visar.

/ Jeanine



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag läste om din kommentar om att blogga på

ipad, om du klickar på ändra redierare så kan du skriva inlägg också (:

2011-02-18 @ 17:35:04
URL: http://aicilefs.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Vilka bra mål! =) Den dagen jag kan göra 100 armhävningar alltså... Jag tränar ett program som heter ActionHeroBabe, tanken är att bli stark och snygg som en action hero babe! Från att aldrig har kunnat göra en vanlig armhävning, kan jag faktiskt göra det nu =)

2011-02-21 @ 18:47:22
URL: http://frusessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0