4. I min träningsväska


 



I min träningsväska hittar man med största sannolikhet vad som står i listorna nedan.

När jag inte duschar på gymmet räcker det att ha en mindre väska eftersom jag endast har med mig:
  • Running tights (funkar till 99% av den träningen jag utövar)
  • Någon snygg och funktionell träningstopp, antagligen från Casall eller Röhnisch
  • Sport-BH från Shock Absorber
  • Träningsskor (vilka beror helt på vad jag ska träna)
  • Sportstrumpor
  • Pulsklocka
  • Plånbok där jag lägger hänglås, träningskort och extra gummisnoddar
  • Vattenflaska/shaker
  • Mellanmål/proteindryck om det tar mer än 30 min tills jag får i mig ett mål mat
  • Överdragströja
  • Tränings/hälso-tidning att läsa till/från jobbet/gymmet

Om jag duschar på gymmet istället för hemma blir det ryggsäck eftersom jag förutom ovanstående då också har med mig:
  • Handduk(ar), oftast 2 - en till bastu och en till dusch
  • Smarta flaskor från Muji som jag fyllt med Matrix schampo och balsam
  • Sminkväska med innehållet ID Bare minerals foundation och rouge med borstar, ögonskugga från Clinique och mascaran Max Factor Masterpiece Max
  • Deo
  • Resekit med mina viktigaste hudvårdsprodukter från Dermalogica
  • Rena underkläder

/ Jeanine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0