2. I mina öron när jag tränar



Black Eyed Peas på Superbowl 2011, med Slash och Usher. Favoritklipp just nu!


För det mesta blir det musiken som spelas på passen jag går på. Men är jag ute och springer har jag oftast ingen musik alls. Då nöjer jag mig med sällskapet av en träningskompis och allt vi har att prata om.
Vid de få tillfällena jag tränar med musik i öronen lyssnar jag på Black Eyed Peas, Robyn, David Guetta, Oscar Linnros, Basic Element och annan glad och energifylld musik. 90-talsmusik brukar funka väldigt bra.
En lista på Spotify som ger sjukt bra med energi som jag brukade lyssna mycket på förut när jag sprang är Calles jogging-låtar, en lista som Calle Schulman delade med sig av på Schulmania nunder 2009, på den gamla goda tiden när jag fortfarande följde hans blogg.

/ Jeanine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0